ТОВ “Полтавський Тепловозоремонтний завод” спеціалізується на модернізації маневрових, магістральних і пасажирських тепловозів. Завод має успішний досвід розробки та реалізації ряду проектів з глибокої модернізації локомотивів.

  • Вперше в Україні наша компанія розробила та реалізувала проект модернізації тепловозів серії ТЕМ-2 із заміною морально та фізично застарілого дизельного двигуна типу Д50 на двигунCummins QST30-L2, який працює з тяговим агрегатом А735У2 виробництва ДП «Завод «Електроважмаш», а також з встановленням іншого нового сучасного обладнання виробництва провідних українських та зарубіжних підприємств.

    У процесі модернізації тепловоза ТЕМ-2 були застосовані наступні рішення:

    • модернізація електропередачі локомотива шляхом установки тягового випрямляча і перетворювачів на сучасній елементній базі;
    • установка на локомотив електронної мікропроцесорної системи діагностики та управління з монітором діагностики та відображення даних;
    • установка нового компресорного агрегату, власного виробництва, на базі роторно-пластинчастого блоку стисненняMattei (Італія) з приводом від електродвигуна;
    • модернізація шахти холодильника з встановленням індивідуального електроприводу;
    • установка вентиляторів охолодженнятягових двигунів з електроприводом;
    • відновлення несучих металевих конструкцій тепловоза, що дозволило продовжити термін служби локомотива на 10 років;
    • установка кондиціонера, холодильника, мікрохвильової печі та ергономічних крісел машиніста.
  • Тепловози серії ЧМЕ-3 – спільно з компанією CZLOKO (Чехія) був розроблений та реалізований проект модернізаціїтепловозів серії ЧМЕ-3 з установкою дизеля Caterpillar 3512В (на теперішній час успішно експлуатуються 2 тепловози в депо АТ «Українська залізниця»).

  • Тепловози серії 2ТЕ10 – спільно з GeneralElectric був розроблений проект модернізації тепловозів серії 2ТЕ10 з використанням силового модуляSuperSkid. За цим проектом було успішно виконано модернізацію 20 локомотивів для Якутської залізниці. За бажанням замовника може бути встановлено дизель Д49 (Коломзавод, Росія), 8DZC (ABC, Бельгія), Caterpillar (США), Cummins (США).

  • Тепловози серії 2М62 — установка ДГУ типу 5-26ДГ з системою додаткового очищення повітря і оливи — понад 100 локомотивів для підприємств АТ «Українська залізниця», групи Метінвест Холдинг і АТ «Улан-Баторська залізниця» (Монголія) та інших.

    Проектно-технологічна служба ТОВ «ПОЛТАВСЬКИЙ ТЕПЛОВОЗОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД» розробила проекти модернізації:

    • тепловози серії ТГМ-4 і ТГМ-6 з установкою нового високошвидкісного дизельного двигуна серії QST30 виробництва Cummins (США) і модернізацією гідравлічної трансмісії тепловоза серії УГП;
    • тепловози серії ТЕМ-7 з установкою дизельного двигуна типу 8DZC виробництва АВС(Бельгія) і нового тягового агрегату виробництва ДП «Завод «Електроважмаш». За бажанням Замовника на локомотив можуть бути встановлені дизелі Д49 (Коломзавод, Росія), Caterpillar (США), Cummins (США) або модуль SuperSkidкомпанії GeneralElectric (США).

    При проведенні модернізації тепловозів, крім заміни силових агрегатів, ми пропонуємо зробити:

    • монтаж мікропроцесорної системи управління та діагностики;
    • модернізація високовольтної камери з установкою сучасної елементної бази;
    • заміна стандартних повітряних компресорів сучасними гвинтовими компресорами (виробництва АТ «НПАО ВНІІКомпресормаш», м. Суми) та роторно-пластинчастих (виробництва компанії «Mattei», Італія) або інші;
    • монтаж локомотивної сигналізації типу АЛС-МУ;
    • монтаж системи контролю витрати палива;
    • установка системи попереднього підігріву дизеля;
    • установка кондиціонерів в кабіну машиніста;
    • установка системи змащування гребенів колісних пар рідкого або стрижневого типу;
    • установка електронного регулятора кількості обертів дизельного двигуна;
    • встановлення системи відеоспостереження;
    • монтаж сучасного світлодіодного освітлення.

Основні переваги модернізованого локомотива

  • капітальний ремонт збільшеного обсягу проводиться з продовженням терміну служби локомотива на терміндо 25 років;
  • зниження витрати дизельного палива на 25%;
  • скорочення споживання оливи на 50%;
  • збільшення продуктивності локомотивів на 15%;
  • підвищення експлуатаційної готовності локомотивів;
  • зниження експлуатаційних витрат;
  • підвищення безпеки та надійності;
  • зниження шуму і шкідливих викидів в атмосферу;
  • автоматичний захист дизельного двигуна від перевантаження тапозаштатних режимів роботи;
  • герметичність дизельної системи, що виключає витік води, оливи і палива;
  • поліпшення умов праці локомотивної бригади.

Модернізація тепловозів серії 2ТЕ10

Наша компанія модернізувала тепловози серії 2ТЕ10 в рамках проекту модернізації розробленого спільно з GE Transportation з використанням силового модулюSuperSkid.
За бажанням замовника можуть бути встановлені дизельні Д49 (Коломна), 8DZC – ABC (Бельгія), Caterpillar (США), Cummins (США) та інші.

Переваги модернізованого локомотива

  • Продовження терміну служби локомотива до 20 років.
  • Зниження споживання дизельного палива і оливи
  • Збільшення продуктивності локомотива на 15%
  • Збільшення експлуатаційної готовності локомотива
  • Зниження експлуатаційних витрат
  • Підвищення безпеки та надійності
  • Скорочення шкідливих викидів
  • Автоматичний захист дизельного двигуна від перевантаження
  • Герметичність дизельної системи, що виключає витік води, оливи і палива
  • Поліпшення умов праці локомотивних бригад

Модернізація колісно-моторних блоків

Одним з напрямків роботи компанії є модернізація колісно-моторних блоків

  • виробництво деталей і монтажних одиниць
  • формування колісної паризгідно проектута вимог ВНД 32.0.07.001
  • нанесення знаків і таврування
  • огляд колісної колії відповідно до вимог ВНД 32.0.07.001
  • монтаж двигуна постійного струму модернізованого типу
  • складання КМБзгідно проекту
  • ревізія буксових вузлів згідно ЦТ-0165
  • обкатка КМБ на спеціальному стенді

Модернізація тепловозів серії М62

Наша компанія розробила та реалізувала проекти модернізації тепловозів серії М62 з установкою ДГС типу 5-26ДГ. За бажанням замовника на локомотив можуть бути встановлені дизель Д49 (Коломна), 8DZC- ABC (Бельгія), Caterpillar (США), Cummins (США), SuperSkid GE (США).

Переваги модернізованого тепловоза

  • Проводиться капітальний ремонт у збільшеному обсязі, з продовженням терміну служби локомотива на 25 років
  • За бажанням замовника передбачена модернізація із заміною силової установки на 5-26ДГ
  • Модернізація проводиться з мінімальним втручанням в конструкцію локомотива, з адаптацією штатної електричноїсхеми під встановлену нову ДГУ
  • Установка автоматичного фільтра очищення оливи зізворотною промивкою, виробництва Boll-Kurch
  • Зниження споживання дизельного палива і оливи
  • Збільшення експлуатаційної готовності локомотива
  • Зниження експлуатаційних витрат
  • Підвищення безпеки та надійності

Модернізація тепловозів серії ТГМ-4 і ТГМ-6

Наша компанія розробила проекти модернізації тепловозів серії ТГМ-4 і ТГМ-6 з установкою нового високошвидкісного дизельного двигуна серії QST30 виробництва Cummins (США) і модернізацією гідравлічної трансмісії тепловоза серії УГП.

Переваги модернізованого тепловоза

  • Зниження споживання дизельного палива і оливи
  • Збільшення експлуатаційної готовності локомотива
  • Зниження експлуатаційних витрат
  • Підвищення безпеки та надійності

Модернізація тепловозів серії ТЕМ-1, ТЕМ-2

В процесі модернізації тепловоза ТЕМ-1М була встановлена ДГУ типу ПДГ-1М. Номінальна потужність двигуна збільшилася на 20% до 880 кВт (1200 к.с.), що в свою чергу позитивно позначилося на тягових характеристиках локомотива з огляду на збільшення тягової сили. Виконана заміна тягових електродвигунів, типу ЕТД200 Б, були замінені більш сучасні електродвигуни типу ЕД-118A. Також була змінена електрична схема локомотива з повною заміною електропроводки з урахуванням нового встановленого обладнання. ВстановленаАЛСН, відновлено несучі конструкції несучої рами.

Наша компанія розробила проект модернізації тепловоза серії ТЕМ2 з установкою сучасних дизельних двигунів Caterpillar (США), Cummins (США), ABC (Бельгія), MiniSkid GE (США).

Переваги модернізованого тепловоза

  • Проводиться капітальний ремонт збільшеного обсягу, з продовженням терміну служби локомотива на 25 років
  • Зниження споживання дизельного палива і оливи
  • Збільшення експлуатаційної готовності локомотива
  • Зниження експлуатаційних витрат
  • Підвищення безпеки та надійності

Модернізація ТЕМ2

Наша компанія спільно з ДП «Завод «Електроважмаш», НВП «Телсіс», ТОВ «КЕП» розробила і реалізувала проект модернізації тепловозів серії ТЕМ2 з установкою дизельного двигуна Cummins QST30-L2 спільно з тяговим агрегатом А735У2, а також іншим новим сучасним обладнанням виробництва провідних українських і зарубіжних виробників.

У процесі модернізації тепловоза ТЕМ2 були введені наступні нововведення

  • Модернізація електропередачі тепловоза
  • Обладнання локомотива електронною мікропроцесорною системою діагностики та управління
  • Встановлення роторного-пластинчастого компресора Mattei M111J
  • Модернізація шахти холодильника
  • Установка вентиляторів охолодження ТЕД з електричним приводом
  • Установка кондиціонера, холодильника, мікрохвильової печі та ергономічних крісел

В результаті став локомотив з поліпшеними, сучасними показниками.

  • Продовження терміну служби локомотива на 10 років.
  • Скорочення споживання дизельного палива та оливи більш ніж на 25% та 50% відповідно
  • Підвищення експлуатаційної готовності локомотива з коефіцієнтом готовності 1
  • До 40% зниження експлуатаційних витрат
  • Підвищення безпеки та надійності
  • Поліпшення умов праці локомотивних бригад

Модернізація тепловоза серії ТЭМ7

Наша компанія розробила проект модернізації тепловоза серії ТЕМ-7 з установкою дизельного двигуна типу 8DZC виробництва АВС (Бельгія), з установкою нового тягового агрегату виробництва ДП «Завод «Електроважмаш». За бажанням замовника на тепловоз можуть бути встановлені дизельні Д49 (Коломна), Caterpillar (США), Cummins (США), SuperSkid GE (США).

Переваги модернізованого тепловоза

  • Проводиться капітальний ремонт збільшеного обсягу, з продовженням терміну служби локомотива на 25 років
  • За бажанням замовника передбачена модернізація із заміною силової установки на 5-26ДГ
  • Модернізація проводиться з мінімальним втручанням в конструкцію локомотива, з адаптацією стандартної електричної схеми під установку нової ДГУ
  • Зниження споживання дизельного палива і оливи
  • Збільшення експлуатаційної готовності локомотива
  • Зниження експлуатаційних витрат
  • Підвищення безпеки та надійності

Модернізація тепловозів серії ЧМЕ3

Наша компанія спільно з компанією ŽOS Zvolen (Словаччина) розробила і реалізувала проект модернізації тепловозів серії ЧМЕ3 з установкою дизельного двигуна CATERPILLAR 3508В і нового сучасного обладнання виробництва провідних українських і зарубіжних виробників.

У процесі модернізації тепловоза ЧМЕ3 були введені наступні нововведення

  • Система контролю витрати палива
  • ПередпусковийпідігрівачWebasto
  • КОМПЛЕКС АЛСН-МУ, включаючи пристрої безпеки та електронний вимірювач швидкості
  • Заміна всіх механічних приводів на електричні
  • Система управління пожежогасінням

В результаті отримано локомотив з поліпшеними, сучасними показниками

  • Продовження терміну служби локомотива до 25 років.
  • Зниження споживання дизельного палива і оливи
  • Підвищення експлуатаційної готовності локомотива
  • Зниження експлуатаційних витрат
  • Відсутність простоїв для ремонту та обслуговування двигуна, передбаченого для ЧМЕ3 не рідше одного разу на три роки, а для ЧМЕ3М – не раніше, ніж за 10-15 років до першого капітального ремонту
  • Підвищення безпеки та надійності
  • Поліпшення умов праці локомотивних бригад

Модернізація тепловозів серії ЧМЕ3

Наша компанія модернізувала тепловоз серії ЧМЕ3 за проектом CZ Loko з використанням дизеля Caterpillar SAT3512V.

Проведено модульну модернізацію блоків

  • Заміна Силової установки на Catepillar SAT3512V
  • Електронна мікропроцесорна система управління
  • Електрична передача змінного-постійного струму
  • Потужніший, у порівнянні зі стандартним, дизельний двигун
  • Зниження напруги ланцюга управління до 24 В
  • Застосування тосолу, як охолоджуючої рідини для двигуна
  • Електричні приводи допоміжних локомотивних систем
  • Удосконалена гальмівна система
  • Компресор пневматичної системи – роторного типу

В результаті був отриманий локомотив з сучасними характеристиками.

  • Продовження терміну служби локомотива до 25 років.
  • Зниження споживання дизельного палива і оливи
  • Підвищення експлуатаційної готовності локомотива
  • Зниження експлуатаційних витрат
  • Відсутність простоїв для ремонту та обслуговування двигуна
  • Підвищення безпеки та надійності
  • Поліпшення умов праці локомотивних бригад